I krok – wybór najlepszego rozwiązania finansowego dla klienta
Zadaniem doradcy kredytowego jest pomoc w wyborze oferty optymalnej dla klienta – odpowiadającej jego potrzebom i oczekiwaniom
oraz możliwościom finansowym.
Istotne aspekty oferty kredytowej, na które należy zwrócić uwagę to przede wszystkim:
- wysokość oprocentowania, warunki jego zmiany oraz
pozostałe koszty uzyskania kredytu, - okres kredytowania,
- waluta kredytu,
- wysokość wkładu własnego,
- dodatkowe warunki np. konieczne ubezpieczenia
do kredytu (mieszkaniowe, na wypadek
utraty pracy, życiowe), - czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku
i wypłatę kredytu.
II krok – podpisanie wniosku kredytowego
Doradca kredytowy służy pomocą w wypełnieniu wniosku, skompletowaniu dokumentów oraz w trakcie negocjacji z bankiem. Po złożeniu stosownych podpisów wniosek przekazywany jest doradcę do banku.
III krok – decyzja kredytowa
Doradca informuje klienta o decyzji kredytowej banku oraz ewentualnej konieczności przekazania dodatkowych dokumentów lub informacji.
IV krok – zawarcie umowy kredytowej
Doradca może towarzyszyć klientowi w trakcie podpisywania umowy kredytowej służąc pomocą w razie wątpliwości czy pytań związanych z jej warunkami.
V krok – wypłata kredytu
LEAVE A REPLY